PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Jan Giemza
Dodany: 2013-09-17
Artykuł: Jan Giemza

INNE Z TEMATU

 

Double Fine chce robić sequele swoich gier

 

Double Fine jest branżowym ewenementem, bo wypuszcza wciąż nowe marki. Psychonauts, Costume Quest, Stacking, The Cave, Brutal Legend… Co się dzieje z kontynuacjami?

 

To samo pytanie zadał Timowi Schaferowi dziennikarz Kotaktu. A taką odpowiedź otrzymał:

 

– Szczerze mówiąc, jedyny powód, dla którego nie zrobiliśmy sequela, jest taki, że wciąż mamy inne pomysły. Już w czasach Lucasarts chcieli, żeby stworzył kontynuację Full Throttle, ale byłem wówczas zajęty Grim Fandango. Gdybym więc zrobił sequel Full Throttle, Grim nigdy by nie powstał, i tak dalej, i tak dalej.

 

Mimo wszystko, Schafer chciałby kiedyś stworzyć pełnoprawny sequel jednej ze swoich gier, ponieważ najlepsze pomysły na usprawnienie mechaniki często pojawiają się dopiero, gdy produkcja już dłuższy czas kurzy się na półkach sklepowych.

 

Producent Greg Rice dodał: "Zrobienie zupełnie nowej gry jest trudne, musisz odpowiedzieć sobie na całe mnóstwo pytań. W przypadku kontynuacji, nie zaczynasz od zera, po prostu tworzysz więcej treści."

 

Całą rozmowę – godną polecenia – możesz przeczytać na kotaku.com.


Informacje dodatkowe:

KOMENTARZE

Wynik działania (10 + 0):

Regulamin
Gość: