PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Fanotherpg
Dodany: 2010-06-19
Artykuł: Fanotherpg

TAGI
INNE Z TEMATU

 

Zjazd Twórców Gier 2010 - Pierwsze prelekcje

Zjazd Twórców Gier  jest imprezą dla wszystkich osób zainteresowanych i udzielających się w gamedevie ale także wszystkich graczy oraz osób które chciałyby się przekonać że Polacy nie gęsi i swoje gry też mają. Inicjatywa odbędzie się w tym roku, w dniach 15-19 Lipca 2010 na terenie Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego.

Na chwilę obecną Zjazd wspierają największe polskie serwisy branżowe poświęcone grom oraz demoscenie, a także takie firmy jak Adobe czy Panzerflakes. Rejestracja wciąż jest otwarta, a więcej informacji możecie znaleźć na oficjalnej stronie http://zjazdtworcowgier.pl .

Organizatorzy udostępnili na dzień dzisiejszy następującą listę 15
prelekcji z zapewnieniem, że dalsze pojawią się w najbliższym czasie:

1. Gry cyfrowe - Sztuka czy Kicz?" - Tomasz "Fanotherpg" Kaczmarek
2. "Middleware Polska - prezentacja najpopularniejszych edytorów gier w
Polsce" - Piotr "gnysek" Gnys (Game Maker), Maciej "Preki" Prekurat (RPG
Maker) i Tomasz "Fanotherpg" Kaczmarek (Kliki)
3. "Imagine a world" ... Czyli XNA + Silverlight , troszkę Kodu a na
serio BUG -  Andrzej "Siranen" Piotrowski
4. “Era niezależnych: jak przetrwać, wyrwać się i wygrać nie
sprzedając duszy” - Jakub "Koobare" Riedel
5. “Elementy świata w grze wideo i ich struktura. Ogólne zasady
estetyki wykonania” - Bartłomiej "Don Sotto" Mycyk
6. "Techniki wizualizacji terenu w grze Bitter Glory" - Karol "MrKaktus"
Gasiński
7. "Game usability, czyli jak sprawić aby Twoja gra była lekka, łatwa i
przyjemna" - Robert Podgórski
8. "Jak zbudować dobry zespół" - Robert Podgórski
9. "Tworzenie gier w technologii Flash i AIR" - Michał Wróblewski
10. "Pixel Art" - Romuald "qrks" Kowalczyk i inni
11. "Jak wyciska się fizykę ze sprężyn" - Rudnicki Piotr
12. "System do animacji postaci w grach komputerowych" - Rudnicki Rafał
13. "Niezwykła multimedialna architektura Atari XL/XE" - tdc
14. "Historia multimedialnej techniki komputerowej przez pryzmat narodzin
rynku gier" - tdc
15. "Dźwięk w grach" - Marcin Przybyłowicz




KOMENTARZE

Wynik działania (5 + 10):

Regulamin
Gość:
Gość
+0
2010-06-24 11:42:03
w końcu nazwa victorygames do czegoś zobowiązuje - obecne logo w ogóle nie pasuje do nazwy strony i z grami w ogóle się nie kojarzy poza tym restyling strony to forma odświeżenia serwisu - jak mniemam victorygames powstało w 2004 roku? najwyższa pora zmienić wygląd strony na nowszy bardziej nowoczesny ,zachęcający do częstych odwiedzin i związany z grami komputerowymi - obecna stylistyka nie bardzo się z nimi kojarzy a żeby zbytnio nie offtopować dodam że gry społecznościowe np. na facebook robią nie mniejszą furorę niż wiele komercyjnych tytułów co jest spowodowane tym że można sobie pograć z wieloma osobami na raz gdzie kontakt między graczami jest powszechniejszy i bardziej dostępny niż w zwykłym mmo to tyle w sprawie prelekcji - to też ciekawy temat tak uważam też powinny być prelekcje w tej sprawie bo może się okaże gry społecznościowe będą przyszłością gier komputerowych...znowu się rozpisuję kończę bo bym musiał wykład robić
Fanotherpg
+0
2010-06-24 01:40:26
A po co aż takie zmiany?
Gość
+0
2010-06-23 15:17:10
Nie będę wygłaszać prelekcji bo ja niestety nie jestem producentem gier komputerowych ale na rzezy się nawet znam ,a co do loga myślałem trochę nad stylem Las Vegas - mianowicie coś w rodzaju tablicy powitalnej las vegas z nieco inną grafiką - skrót VG a pod nim napis victorygames.pl oraz rozświetlające przestrzeń fajerwerki wszystko w kolorach czerwonym , niebieskim ,żółtym ,zielonym oraz białym.Oczywiście zmianie musiała by ulec cała szata graficzna strony z dominującym kolorem białym niebieskim lub czerwonym i białym.
Fanotherpg
+0
2010-06-22 23:01:04
Jeżeli ktoś będzie chciał wygłosić taką prelekcje - przyjmę go z otwartymi ramionami. A co do loga, możesz zarzucić swoje propozycje.
Gość
+0
2010-06-22 16:26:59
Wszystko ładnie pięknie tylko czy będzie też o nowym html 5.0 zdaje się? I co z grami via www? gry 3d i to bez klienta można grać już przez www - o tym też powinno się mówić.


PS. Denerwuje mnie to logo victorygames nie myśleliście czasem o zmianie tego loga na poważniejsze? Grzebie czasem w paint'cie i rysuje alternatywne loga do czasopism komputerowych - mam też alternatywę dla wirtualnej polski a nawet flagi państwowe swoje robię ot tak np. flaga Polski w trzech wariantach demokratycznej faszystowskiej i komunistycznej jako ciekawostka może podesłałbym mailem kilka ze swoich wyrobów?Tylko nie znam się za bardzo na programowaniu stron www więc ktoś mógłby dać zdjęcie na witrynę za mnie...Ale oczywiście jeżeli victorygames wyrazi zainteresowanie.

1