PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Jan Giemza
Dodany: 2013-08-06
Artykuł: Jan Giemza

INNE Z TEMATU

 

Budżet dużych gier nie pozwala na innowacje

 

Tak twierdzi Jade Raymond, ładna pani na zdjęciu, producentka takich hitów jak Assassin's Creed i Splinter Cell: Blacklist.

 

Jej zdaniem, producenci gier muszą zacząć działać efektywniej, w przeciwnym wypadku czeka nas coraz mniej innowacji w wysokobudżetowych tytułach.

 

Wszystko to wina rosnących kosztów. Kiedy tworzysz produkcję AAA i musisz wydać na nią, powiedzmy, 100 milionów dolarów, ostatnie czego chcesz, to wysokie ryzyko – powiedziała w wywiadzie z serwisem Digital Spy.

 

Jako twórcy gier, powinniśmy zainwestować w narzędzia, które pozwolą nam tworzyć dziesięciokrotnie więcej treści przy takim samym nakładzie prac, co obecnie – dodała.

 

Jade uważa również, że kluczem do sukcesu dla dużych producentów jest szybkie przystosowywanie się do zmieniających się upodobań graczy, a także testowanie alternatywnych modeli biznesowych. "Branża cały czas się zmienia, tak samo jak sposób, w jaki gracze spędzają swój wolny czas oraz ich oczekiwania." 


Informacje dodatkowe:

KOMENTARZE

Wynik działania (8 + 1):

Regulamin
Gość:
Gość
+0
2013-08-19 19:06:34
Co ty gadasz, dzieki takim "babom" masz takie gry jak Assasissn creed czy splinter cell, i pewnie wiele innych ciekawych gier.
A i zauważ że znane marki wolą tworzyć gry dla dorosłych bo pewnie wiekszy utarg mają z tych gier, a gry dla młodszych to schodzą na drugi plan.
A jeżeli chodzi o post zgadzam sie w 100 % z tą ładną kobietą :p
Gość
+0
2013-08-08 09:06:04
kiedyś gry były dla dzieci i były super, teraz są dla dorosłych i jest kupa, do tego jeszcze jak baby produkują gry to już w ogóle kupa się z gier robi, kiedyś to były gry dla prawdziwych boyów
skorotrzeba..
+0
2013-08-07 23:18:11
jest na to jedna rada wiecej freewarówek gracze sami ocenią co najlepiej sie sprzeda:PP i mamy badanie rynku god blees :)

1