PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Jan Giemza
Dodany: 2017-02-20
Artykuł: Jan Giemza

INNE Z TEMATU

 

Nowe informacje o Pillars of Eternity II

 

Twórcy Pillars of Eternity II: Deadfire pokazali, jak będzie prezentować się Neketaka, największe miasto w grze, a także jak zaprojektowane zostaną relacje z towarzyszami.

 

Sequel doczeka się w końcu silnika pogodowego z prawdziwego zdarzenia. „Kiedy po raz pierwszy trafisz w jakieś miejsce, dzień będzie słoneczny, ale z czasem zaczną się pojawiać chmury, które przesłonią niebo i zacznie padać. Zerwie się wiatr, a chorągiewki, płaszcze, pochodnie i drzewa zaczną się poruszać, w zależności od jego siły i kierunku. Kiedy będzie padać mocniej, ludzie zaczną reagować: komentować pogodę, zakrywać głowy, chować się w budynkach” – mówi Adam Brennecke, główny programisty PoE II.

 

Możemy też spodziewać się, że aktualna pogoda – wzorem Divinity: Original Sin – wpłynie w jakiś sposób na status postaci, np. te zamoczone staną się mniej wrażliwe na ogień.

 

 

Gra zebrała na fig.co już ponad 3 miliony dolarów, a zbiórka potrwa jeszcze tylko 4 dni. Jeśli chcesz wesprzeć projekt, warto się pospieszyć.


Informacje dodatkowe:

KOMENTARZE

Wynik działania (0 + 0):

Regulamin
Gość: