PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Jan Giemza
Dodany: 2011-06-01
Artykuł: Jan Giemza

TAGI
INNE Z TEMATU

 

Udany relaunch APB

 

Tydzień po premierze APB: Reloaded twórcy ujawnili pierwsze statystyki popularności. Pozwalają im z optymizmem patrzeć w przyszłość.

 

All Points Bulletin miał krótkie i burzliwe życie. Narodził się w czerwcu 2010 jako płatna gra multiplayer, ale już po kilku miesiącach graczom odcięto dostęp do serwerów. Na szczęście dobrzy ludzie z K2 Network uznali, że tak obiecujący projekt nie może po prostu odejść w wirtualny niebyt – i przerobili go na model Free 2 Play (z nieobowiązkowymi mikropłatnościami).

 

Efekt? W tydzień po rozpoczęciu otwartych beta testów on-line w grze przebywa równocześnie ok. 24 tys. graczy, a co godzinę tworzonych jest ponad 1000 nowych kont. Nie znamy dokładnych liczb, ale oznacza to, że twórcom udało się pozyskać prawdopodobnie ok. 200 tysięcy aktywnych użytkowników. Na dodatek każdy z nich poświęca na rozgrywkę ponad 3 godziny. To naprawdę dobry początek.

 

W APB: Reloaded możecie zagrać, udając się na stronę gamersfirst.com/apb/ i pobierając niewielki plik instalacyjny.

 


Informacje dodatkowe:
 Strona główna wydarzenia: http://www.gamersfirst.com/apb/

KOMENTARZE

Wynik działania (1 + 7):

Regulamin
Gość:
Gość
+0
2011-09-23 10:45:10
gra wprost zaje*ista

1