PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Snake
4
Pobierz:
Dodany: 2004-08-13
Artykuł: Snake

INFORMACJE
Gatunek: Strzelanki
Licencja: shareware
Data wydania: 2003
Pobrań: 25169
Producent: Edgar M Vigdal
Wymagania sprzętowe:
11.2 MB wolnego miejsca na dysku
Dodatkowe opcje:
Rekordy online
Język: Angielska wersja językowa Angielski
TAGI
INNE Z TEMATU

 

Warblade

Warblade Warblade Warblade
OCEŃ
Mamy do czynienia z kolejnym remakiem gry.... chyba nie trzeba mówić. Więc zaczynamy. Standardowo, jak na tego typu produkcję przystało, zero fabuły. Na starcie wita nas menu wyboru ustawień graficznych pod moc posiadanego przez nas komputera, od bardzo słabego do bardzo szybkiego (przy czym bardzo szybki dla tej gry, to tak naprawdę komputer klasy middle - end). Dość fajna sprawa. Po wybraniu nowej gry zaczyna się klasyczna rozgrywka. Nasz statek poruszając się tzw. strafeami (ruch na boki) ma za zadanie zniszczyć wrogie obiekty, oczywiście samemu zostając przy życiu. Ze zniszczonych wrogów czasem wypadają power - upy. Ot, choćby jak auto - fire czy podwójne działko pokładowe. Co jakiś czas przyjdzie nam stawić czoła "nieco bardziej wymagającemu przeciwnikowi". W grze znajdziemy także poziomy bonusowe, jak np. deszcz meteorytów, gdzie naszym zadaniem jest parcie do przodu, nie dając się trafić przez żaden z nich, czy poziom, w którym musimy szybko zniszczyć jak najwięcej wrogich jednostek. Grafika to przede wszystkim bardzo ładne efekty świetlne, choć T&L będzie raczej zbędne ;-) Dźwięk również prezentuje wysoki poziom. Efektom wybuchu towarzyszą niezłe efekty dźwiękowe. Podczas gry speaker mówi fajnym metalicznym głosem. To co mnie zawsze denerwowało w tego typu produkcjach, to konieczność zaczynania od nowa w razie wtopy. Ciekawa i sympatyczna gra nie tylko dla miłośników gatunku.

Pełną wersję gry można kupić pod tym linkiem.


Może Ci się spodobają

MinishoterRS Urban Terror Tribes
KOMENTARZE

Wynik działania (9 + 2):

Regulamin
Gość:
Gość
+0
2007-01-11 17:58:12
Nie ma dnbie bez WarBlade :):):):):):):):):)buziaki
Gość
+0
2007-01-11 17:56:43
Spoko stronka
Gość
+0
2006-11-20 09:44:00
do Janyczka: ,,cześć pepe, a do rang planetarnych doszedłeś, masz wypełniony swój profil, wynik to jeszcze nie wszystko,, sorki ale to co napisałem to były przechwałki innego gracza ja je tylko zacytowałem mi sie udało tylko dwa razy zdublować grę czyli 199 tak więc nawet niewiem co nawet jest ten extra superbullet
Gość
+0
2006-11-09 10:39:29
Bardzo fajna gra i ciekawa byłem w 274 planszy ale kuzyn mi to zgasil i nawet sie nie wpisałem na liste :(. Myślałem że go... Ale i tak jest to brdzo fajna i ciekawa gra i nikt mnie o tym nieprzekona...
Gość
+0
2006-11-07 10:47:41
cześć pepe, a do rang planetarnych doszedłeś, masz wypełniony swój profil, wynik to jeszcze nie wszystko
Gość
+0
2006-11-01 16:37:38
super gra dla emerytów! :P
Gość
+0
2006-10-16 15:11:45
warblader cos amatorzy tu sami sa ... moj rekord to 1978 poziom na hardzie a pkt 21 238 909 117....na pelnej wersi radze wam zbierac bonusy z czaszek ... a jak tam wasz meteostorm zarobilem na nim 25 000 za przelecenie na pelnym speedzie radze wam tez tek robic ... powodzenia 2 września 2006, 21:35 ale ty kiciarz jestes z tymi czaszkami zebrałem wszystkie czaszki i g...o z nich miałem
Gość
+0
2006-10-13 14:25:43
900 mld i cos tam jeszcze na 954 planszy jest to nie do wykonania wynik, chyba że ktoś korzysta z kodów, chciałbym zobaczyć profil tego gracza, to moze by sie wyjasniło skąd taki jest wynik, ale wtedy nie ma się satysfakcji że sie grę ukończyło
Gość
+0
2006-10-11 18:18:09
jestem początkująca mam wersję demo, ale pobiorę sobię ta gra wciąga
Gość
+0
2006-10-11 13:17:06
wiadomość dla Madzi, cienki wynik 2.686.335.135 pkt. na 100 levelu, bez użycia kodów, mogę Ci przesłać maila ze screenem jak nie wierzysz

(1) Poprzednia 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Następna