PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Jan Giemza
Dodany: 2015-08-30
Artykuł: Jan Giemza

INNE Z TEMATU

 

Blow: dziś ciężko tworzyć gry indie

 

Twórca Braida, Jonathan Blow, przyznał, że dla twórców gier niezależnych nastały ciężkie czasy. Dobrym tytułom jest się dużo trudniej przebić niż trzy, cztery lata temu.

 

Wiele dobrych gier pojawia się na Steamie, ale giną w tłumie: nikt ich nie kupuje. Jeśli dopiero planujesz zostanie niezależnym twórcą, weź to pod uwagę. A jeśli chcesz porzucić AAA na rzecz indie, spóźniłeś się prawdopodobnie o jakieś trzy, cztery lata – powiedział Blow.

 

Oczywiście sam fakt, że jest ciężej, nie oznacza, że nie można osiągnąć sukcesu. Trzeba po prostu stosować inne metody marketingowe niż kiedyś i trzymać rękę na pulsie. Prawda jest zresztą taka, że branża gier wideo nigdy nie należała do łatwych i jeden niewłaściwy krok może posłać do piachu nawet duże studio.


Informacje dodatkowe:

KOMENTARZE

Wynik działania (5 + 10):

Regulamin
Gość: