PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Pawcio
Dodany: 2009-11-26
Artykuł: Pawcio

TAGI
INNE Z TEMATU

 

Wywiad z Qanaroo

Dziś przedstawiamy wam Qamaroo, lider grupy CodeDaemons Studio. Wprawdzie chłopaki są na początku swojej wielkiej, developerskiej kariery, ale  już można podziwiać ich plany oraz pierwsze efekty pracy.

Witaj! Miło mi, że zgodziłeś się udzielić małego wywiadu na łamach Victory Games.
Na początek, powiedz coś o sobie


No, witam. Miło mi, że ktoś zauważył nasz projekt  
Hmm... nie wiem za bardzo co powiedzieć, więc wymienię standardowo.
Nazywam się Damian, mam 16 lat, chodzę do Technikum Informatycznego.

Opowiedz nam parę słów o grupie, której jesteś liderem

Grupa powstała w 2008 roku, w wakacje, kiedy postanowiliśmy z Maxem (waxx), z którym chodziłem razem do klasy wziąć się razem za jeden projekt.
Już nawet nie pamiętam co to dokładnie było, bo do lipca bieżącego roku mieliśmy już wiele niedokończonych projektów.
W tym miesiącu dołączył do nas vaxxus, który zajmuje się ogólnie wyglądem gry, systemem walki, tłem fabularnym i tego typu rzeczami.
Mieliśmy też przez jakiś czas muzyka, który jednak na jednym utworze poprzestał i na tym skończyła się nasza współpraca.
Udało nam się na szczęście 2 tygodnie temu znaleść nowego muzyka, Filipa.

 Battles for Temeria to dzieło nad którym obecnie pracujecie.
Może mógłbyś zdradzić nieco więcej? Kiedy przewidujecie datę premiery?


Właściwie to Glorious, poprzednia nazwa zbytnio kojarzyła się ze światem Wiedźmina.
Trudno powiedzieć coś więcej, ogólnie praca wre Co chwilę coś zmieniamy, dodajemy itp.
Ogólny opis można gry można przeczytać na naszej stronie internetowej, w dziale projekty.
Postawiliśmy głównie na multiplayer, ale już pracujemy nad kampanią dla jednego gracza.
Znaczy się, nie jedną a po jednej dla każdej rasy. 
Do końca grudnia ruszą zamknięte betatesty, ale jeszcze musimy pomyśleć nad ich formą, czy będą dla kilku zaufanych graczy, czy może dla większej ilości.
Data premiery jest na razie bliżej nieokreślona, ale do marca powinniśmy się wyrobić. 

Jakie macie plany na przyszłość?

W przyszłości mamy zamiar założyć profesjonalne studio, które zajmie się tworzeniem gier, już w trzech wymiarach. 
Będziemy głównie zajmować się komercyjnymi produkcjami, ale nie mam zamiaru ograniczać i możliwe, że stworzymy jakieś freeware'owe casuale, albo i nawet Open Source.
Mam nadzieję, że Filip i vaxxus zostaną z nami. 
Przedtym jednak planujemy skończyć jeszcze 2 projekty.
Nad jednym w sumie już pracujemy. 

Co sądzisz o freeware i serwisach, takich jak VG

Fajnie, że istnieją gry na darmowej licencji, ostatnio w takie najbardziej lubię grać. 
Ale co by z tego było, gdyby nie takie serwisy jak wasz, twórcy darmowych gier nie mają skąd wziąć pieniędzy na reklamę.
Kto by wtedy grał w takie gry jak Knytt Stories.

Dzięki za poświecony mi czas.


KOMENTARZE

Wynik działania (6 + 9):

Regulamin
Gość:
Gość
+0
2009-12-04 19:29:15
Byścieka tak częśniej wywiady robić innym polskim makerom freewarówek np pewnien Autor świetną Przygodówkę zrobił i to SAM, czy też ktoś inny przygodówówkę z warszawą.
Gość
+0
2009-11-29 13:59:28
Ano rscja racja
Gość
+0
2009-11-29 13:59:08
Dobre dobre

1