PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Jan Giemza
Dodany: 2016-05-09
Artykuł: Jan Giemza

INNE Z TEMATU

 

No Man?s Sky mogło się nie ukazać

 

Jak się okazuje, w 2013 roku projekt No Man’s Sky stanął na krawędzi zagłady. Wszystko przez… naturę.

 

Jak opowiada Sean Murray z Hello Games:

„To było kilka tygodni po powodzi, była wigilia. Wszyscy wzięliśmy wolne, gdyż powódź zdewastowała nam całe biuro. Byliśmy blisko podjęcia decyzji o skasowaniu projektu. Przepadła masa danych, to był ogromny cios, a na dodatek… nie byliśmy wcale pewni, czy wydanie tej gry to dobry pomysł. Jak dziś nad tym myślę, to zastanawiam się, czy myśmy wtedy nie oszaleli.”

 

Twórcy posiadali kopie zapasowe, ale i tak utracili część danych, których odtworzenie zajęło długie tygodnie. Katastrofa zjednoczyła ich jednak, postanowili wziąć się w garść i stworzyć coś, co zachwyci graczy. Czy im się udało, przekonamy się wreszcie już w czerwcu.


Informacje dodatkowe:

KOMENTARZE

Wynik działania (1 + 2):

Regulamin
Gość: